2015. február 23., hétfő

ÚJ eredeti Alexander McQueen női bermuda, sort - Jelenlegi ára: 14 900 Ft

Szeretném eladni, nem használt Alexander Mcqueen bermuda nadrágomat.
A termék eredeti, egy elismert és megbízható olasz webáruházból rendeltem (yoox. com)
A nadrágra még mielőtt hordani kezdtem volna, varrattam övbújtatókat, mert nagyon hiányzott rá. Aztán várandós lettem és nem tudtam hordani a nadrágot. Akinek nem tetszik az egyszerűen lefejtheti. Nekem a magasított derék miatt hiányzott rá az övbújtató.
Mérete 36-38, magasított derekú, térdig érő fazon. Elől két zsebe, hátul 1 farzsebe van.
Kék fehér csíkos, kicsit koptatott anyag. Enyhén sztreccs.
Eredeti ára kb. 40. 000 ft volt nyári akcióban.
Várom megtisztelő érdeklődésüket,


Jelenlegi ára: 14 900 Ft

Az aukció vége: 2015-03-09 06:53
. ÚJ eredeti Alexander McQueen női bermuda, sort - Jelenlegi ára: 14 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése