2014. szeptember 28., vasárnap

here&there csőfarmer 164-s VÉGKIÁRÚSÍTÁS - Jelenlegi ára: 1 Ft

"NE TÉGY CSAK MEGFIGYELŐBE, MERT 2-3 LICIT UTÁN ELŐFORDÚL, HOGY LEZÁROM AZ AUKCIÓT! EZ NEM AZT JELENTI AZONNAL KELL FIZETNED, HANEM NAGYON SOK RUHÁM VAN, AZT AKAROM, MIND HAMAR ELMENJEN! EZÉRT SZÁLJ BE EGYBŐL A LICITHARCBA : ) CSALÁDI, GYES, GYED FIZU, NYUGDIJ-IG SZÍVESEN FÉLRE TESZEM! "
KIÁRUSÍTÁS!!!!! !
Minden 1 Ft, minimálár nélkül
     Az aukció tárgya a képen látható, Farmer nadrág(enyhén koptatott, strasszok elöl leestek) Belűl kopottas, de nem lyukas!
50-s bébi mérettől, a gyermek kamasz ruhán keresztűl a legnagyobb 3-4XL es méretig(egyedi ruhák, s ruhacsomagok)Megkímélt, egyedi ruhák! Új s használt, de újszerű ruhák! kislány-kisfiú, s női ruhaneműk,
RUHÁKAT MOSNI VASALLNI KELL, MERT JÓ IDELYE A KAMRÁBAN VANNAK, MINDET ÁTTNÉZTEM, AMI OLYAN VOLT KIDOBTAM!! DE EMBER VAGYOK, 4 GYERMEKKEL, KEVÉS IDŐVEL, ÍGY ELŐFORDULHAT OLYAN HIBA AMIT ÉN NEM VETTEM ÉSZRE! EZ NEM JELLEMZŐ DE A KORREKTSÉG KEDVÉÉRT LEÍROM!!!!
továbbá, minden álltalunk nem használt termékek!
Minden infó a saját oldalamon!
Rózsaszín csekkeseknek kedvezmény!!!!
-GYŰJTÖGETÉSI LEHETŐSÉG(ERRŐL A SZÁNDÉKODRÓL E-MAILBAN ÉRTESÍTS)
-TEGYÉL A KEDVENCEID KÖZÉ, NAPONTA ÚJ AUKCIÓK, MINDEN 1Ft-RÓL!!!!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2014-10-19 16:45
. here&there csőfarmer 164-s VÉGKIÁRÚSÍTÁS - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése